REGULAMIN
REGULAMIN STUDIA LUNATYK
obowiązujący od 22 rudnia 2024 r.
zaktualizowany w dniu 19 grudnia 2024 r.
Ten regulamin, dotyczy warunków zapisu i wykonania tatuażu i piercingu w studiu Lunatyk.
Znajdziesz w nim szczegółowy opis przeciwwskazań do wykonania tatuażu i możliwe powikłania zdrowotne z którymi powinieneś/powinnaś zapoznać się zanim zdecydujesz się na zapisanie na tatuaż (§ 8 i 9) – koniecznie się z nimi zapoznaj zanim zdecydujesz się zapisać na tatuaż lub piercing.
Dodatkowo znajdziesz zasady i warunki w jakich odbywają się zapisy na tatuaż i piercing, zasady przedstawienia inspiracji przez klienta i samego procesu projektowania, warunki skutecznego zarezerwowania terminu, warunki wpłaty i zatrzymania zadatku przez studio w przypadku odwołania sesji z przyczyn leżących po stronie klienta.
W regulaminie znajdziesz również informacje o sposobie reklamacji (w uproszczeniu to wtedy kiedy wykonana usługa ma twoim zdaniem wady) i odstąpienia od umowy (w uproszczeniu to zrealizowanie tzw. prawa do namysłu, ale tylko w przypadku kiedy tatuaż nie był projektowany na twoje indywidualne zamówienie – w tym wypadku prawo do odstąpienia jest wyłączone).
W pierwszym odczuciu regulamin może wydawać Ci się długi, ale to dlatego że zależy nam na twoim zdrowiu, jak również jasnych zasadach współpracy i spełnieniu wymogów nałożonych na studio przez przepisy prawa. Wysyłamy Ci go wcześniej, żebyś miał /miała czas na zapoznanie się z nim.
Umowa na tatuaż może być zawarta poprzez kontakt klienta ze studiem na zasadach wskazanych w tym regulaminie. Informacje dostępne w regulaminie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, a nie ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące treści tego regulaminu, skontaktuj się z nami.
Poniżej, dla lepszego zrozumienia zasad współpracy przygotowaliśmy etapy współpracy w pigułce:
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce wskazanych w ustawie o dniach wolnych od pracy;
Klient – osoba fizyczna, pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych pod warunkiem posiadania zgody Opiekuna prawnego (wyłącznie w przypadku Usługi Piercingu), która zawiera Umowę na wykonanie Usługi ze Studiem, na warunkach opisanych w niniejszym Regulaminie;
Opiekun prawny – osoba fizyczna będąca przedstawicielem ustawowym osoby niepełnoletniej;
Piercing – Usługa polegająca na przekłuwaniu wybranej części ciała Klienta celem umieszczenia w ciele Klienta wybranego typu kolczyka, dopasowanego do rodzaju przekłucia;
Opłata projektowa – dodatkowa opłata za zmiany w zaakceptowanym przez Klienta Wzorze tatuażu;
Pigmenty – mieszaniny używane do wykonania Tatuażu, dostosowane do obowiązującego Rozporządzenia (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady 1907/2006 z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH), utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/WE, zawierające na opakowaniu informacje: „Mieszanina przeznaczona do stosowania w tatuażach lub makijażu permanentnym”, numer partii, wykaz wszystkich składników mieszaniny w kolejności malejącej, informacje o obecności jakichkolwiek związków niklu i chromu, oznaczenie substancji regulujących pH oraz dodatkowe informacje na temat bezpieczeństwa (te mogą znaleźć się na opakowaniu lub w instrukcji użytkowania);
Regulamin – warunki umowne wykonywania Usług świadczonych przez Studio na rzecz Klienta, opisane w niniejszym dokumencie;
Rezerwacja – Wstępna rezerwacja terminu która została potwierdzona przez Klienta poprzez wpłatę zadatku na warunkach wskazanych w Regulaminie;
Sesja tatuatorska – czas Usługi w trakcie której projektowany jest Wzór tatuażu a następnie jest on przenoszony na ciało Klienta przez wprowadzenie Pigmentu do skóry właściwej Klienta przez Tatuatora; czas całodniowej sesji tatuatorskiej jest ustalany indywidualnie i najczęściej wynosi od pięciu godzin godzin zegarowych;
Studio – Dawid Szubert prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Dawid Szubert z siedzibą przy ul. Miłobędzka nr 17, 02-634 Warszawa, NIP: 5223084456, REGON: 366623720, BDO: 000572815, adres do doręczeń: ul. Miłobędzka nr 17, 02-634 Warszawa;
Tatuaż – trwały efekt finalny przeniesienia Wzoru tatuażu podczas Sesji tatuatuatorskiej na ciało Klienta przy użyciu Pigmentów;
Usługa – to świadczona przez Studio na rzecz Klienta usługa polegająca na wykonaniu Piercingu lub/i Tatuażu na podstawie zaakceptowanego Wzoru tatuażu za ustalone Wynagrodzenie, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
Voucher - dokument wystawiony przez Studio, umożliwiający realizację Usług świadczonych w Studiu albo umożliwiający płatność za Usługę świadczoną przez Studio zgodnie z obowiązującym Regulaminem i wartością posiadanego Vouchera;
Wstępna rezerwacja terminu – wstępny termin wykonania Usługi ustalany przy jej umawianiu, wymagający potwierdzenia poprzez wpłatę zadatku na rachunek bankowy Studia aby stać się Rezerwacją;
Wolny wzór – już zaprojektowany, gotowy autorski projekt Tatuażu, który Klient może zarezerwować prze Social Media Studia lub bezpośrednio w Studiu, na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie;
Wynagrodzenie – cena jaką Klient jest zobowiązany zapłacić za wykonaną Usługę;
Wstępny wzór tatuażu – projekt, szkic Wzoru tatuażu stworzony przez wybranego przez Klienta Tatuatora na podstawie opisu lub referencji Klienta dostarczonych przez Klienta w terminie do 7 dni przed wyznaczoną Sesją tatuatorską, udostępniany Klientowi do wglądu w dniu Sesji tatuatorskiej;
Wzór tatuażu – projekt Tatuażu tworzony podczas Sesji tatuatorskiej na bazie Wstępnego wzoru tatuażu przez wybranego przez Klienta Tatuatora albo z gotowych, wcześniej przygotowanych Wolnych wzorów.
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa ramowe zasady świadczenia i korzystania z Usług Studia i stawowi wraz z Polityką Prywatności integralną część umowy zawieranej przez Klienta ze Studiem, regulując w szczególności:
1 ) Postanowienia ogólne;
2 ) Umawianie Usługi;
3 ) Zadatek;
4 ) Zmianę terminu Usługi;
5 ) Wycenę tatuażu;
6 ) Wzór tatuażu;
7 ) Cennik Piercingu
8 ) Przeciwwskazania do wykonania usługi Tatuażu i Piercingu;
9 ) Możliwe skutki uboczne i powikłania po usłudze Tatuażu i Piercingu;
10 ) Przygotowanie do Usługi;
11 ) Zgodę na Usługę;
12 ) Odmowę wykonania Usługi;
13 ) Płatności;
14 ) Vouchery;
15 ) Prawo odstąpienia od Umowy;
16 ) Skutki odstąpienia od Umowy;
17 ) Wyłączenie prawa do odstąpienia;
18 ) Reklamacje;
19 ) Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń;
20 ) Standardy higieniczne Studia;
21 ) Przepisy porządkowe;
22 ) Ochronę danych osobowych;
23 ) Postanowienia końcowe.
- Definicje wskazane w Słowniczku stanowią integralną część Regulaminu i o ile nie wskazano inaczej mają znaczenie w nim zdefiniowane. W takim przypadku definicja w niniejszym Regulaminie jest zapisana z dużej litery.
- Usługi są świadczone przez Studio na rzecz Klientów w Warszawie pod adresem: ul. Miłobędzka nr 17, 02-634 Warszawa.
- Klient zobowiązany jest do zapoznania się z udostępnionym Regulaminem przed zapisaniem się na Usługę, oraz do przestrzegania jego zasad. Potwierdzenie Rezerwacji przez wpłatę zadatku stanowi akceptacją postanowień Regulaminu.
§2 UMAWIANIE USŁUGI
- Wstępna rezerwacja terminu Usługi jest dokonywana osobiście przez Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail, wysłanej na adres Studia: [email protected] lub innych środków komunikacji elektronicznej, w szczególności komunikatorów na portalach społecznościowych (Instagram Direct: : @lunatyk_studio, FB: https://www.facebook.com/plunatyk ) Studia.
- Po dokonaniu Wstępnej rezerwacji terminu Usługi Klient ma obowiązek potwierdzenia Rezerwacji terminu Usługi w terminie do trzech dni roboczych, poprzez wpłatę zadatku na poczet rezerwowanej Usługi w wysokości wskazanej przez Studio.
- Klient jest zobowiązany pojawić się na umówionej Usłudze punktualnie.
- W przypadku spóźnienia Klienta na umówioną Usługę Studio zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania Usługi, o czym Klient zostanie poinformowany przed przystąpieniem do jej wykonania. Za skróconą Usługę Klient jest zobowiązany zapłacić pełne Wynagrodzenie.
- W przypadku spóźnienia Klienta Studio zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Usługi, jeśli osiągnięcie pożądanego przez Klienta efektu nie będzie możliwe w skróconym czasie. W tym przypadku Studio zachowa zadatek wpłacony wcześniej przez Klienta.
- Jeśli Studio odwoła umówioną Usługę, a został wpłacony zadatek, zostanie on zwrócony Klientowi w tej samej wysokości, w przypadku zgody Klienta na przełożenie Zarezerwowanego terminu Usługi Studio zatrzymuje zadatek.
- Jeśli wykonanie Usługi opóźni się z winy Studia, Usługa nie zostanie skrócona.
§3 ZADATEK
- Wstępny termin Usługi jest określany przy jej umawianiu, aby zarezerwować termin Usługi, należy w terminie do trzech dni roboczych wpłacić zadatek w wysokości wskazanej przez Studiu, w celu potwierdzenia Usługi, na rachunek bankowy Studia, w tytule przelewu Klient wpisuje swoje dane według schematu: zadatek, termin Usługi, imię, nazwisko.
- Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie oznacza, że nie dochodzi do skutecznego zarezerwowania terminu Usługi, a Studio anuluje Wstępną rezerwacje terminu Usługi.
- Podczas zapisywania się przez Klienta na kilka Wstępnych rezerwacji terminu Usługi, pobierany jest zadatek od każdej Wstępnej rezerwacji terminu, według wielokrotności stawki wskazanej w § 3 ust. 1 Regulaminu tj. za każdy wstępnie zarezerwowany termin osobno.
- Jeśli dojedzie do wykonania Usługi, zadatek jest zaliczany na poczet Wynagrodzenia za wykonaną Usługę.
- Zadatek przepada, gdy nie dojdzie do wykonania Usługi z przyczyn leżących po stronie Klienta, a w szczególności w przypadku:
1 ) niepojawieniu się Klienta na umówionej Usłudze;
2 ) odwołaniu / zmiany terminu umówionej Usługi z wyjątkiem przypadków wskazanych w § 4 ust. 1 Regulaminu;
3 ) złego stanu zdrowia Klienta powodującego odwołanie Usługi niepotwierdzonego zaświadczeniem lekarskim;
4 ) odmowy wykonania Usługi przez Studio z przyczyn wskazanych w Regulaminu, w szczególności wskazanych w § 12 Regulaminu;
5 ) niezaakceptowania przez Klienta przygotowanego przez Tatuatora Wzoru tatuażu (w tym przypadku zadatek jest zatrzymywany na poczet czasu poświęconego przez Tatuatora na projektowanie).
- Zadatek jest zwracany Klientowi w takiej samej wysokości, gdy nie dojdzie do wykonania Usługi z przyczyn leżących po stronie Tatuatora.
§4 ZMIANA TERMINU USŁUGI
- Klientowi przysługuje jednokrotna zmiana terminu Rezerwacji bez utraty zadatku, jeśli zostanie dokonana maksymalnie do 5 dni roboczych przed umówionym terminem Usługi. Zmiana w krótszym okresie niż do 5 dni roboczych przed terminem Rezerwacji skutkuje utratą zadatku.
- Studio ma prawo do zmiany terminu Rezerwacji, jeżeli uzna że u Klienta wystąpiły przeciwwskazania do wykonania Usługi opisane w § 7 ust. 2 , § 9 ust. 4 i § 11 Regulaminu. Jak również w przypadku kiedy stan fizyczny Klienta lub jego skóry uniemożliwia poprawne wykonanie Usługi.
§5 WYCENA TATUAŻU
- Wynagrodzenie za Sesję tatuatorską ustalane jest z Klientem indywidualnie i uzależnione jest w szczególności od:
1 ) doświadczenia Tatuatora, który stworzy Wzór tatuażu a następnie wykona Sesję tatuatorską;
2 ) rodzaju Wzoru, jego wielkości, szczegółowości i wybranej techniki tatuatorskiej;
3 ) szacowanego czasu potrzebnego na wykonanie Sesji tatuatorskiej.
- Wyceny dokonuje Studio lub osobiście Tatuator w uzgodnieniu z Klientem.
- Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany okoliczności wskazanych w § 5 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 Regulaminu.
- W przypadku przerwania Sesji tatuatorskiej z powodów leżących po stronie Klienta Sesja tatuatorska jest rozliczana godzinowo według stawki 400 PLN, z zaokrągleniem do pełnej godziny.
§6 WZÓR TATUAŻU
- Tematyka, styl, szczegółowość i wielkość Wzoru tatuażu jest ustalana z Klientem przy Wstępnej rezerwacji terminu. Klient przedstawia swoje oczekiwania m.in. poprzez dostarczenie zdjęć referencyjnych i inspiracji przesłanych na adres e-mail wybranego Tatuatora.
- Wzór tatuażu jest przygotowywany w dniu Sesji tatuatorskiej przez Tatuatora na podstawie zaakceptowanego przez Klienta Wstępnego wzoru tatuażu, stworzonego na podstawie: opisu, zdjęć referencyjnych i inspiracji Klienta dostarczonych przez Klienta w terminie do 7 dni przed wyznaczoną Sesją tatuatorską albo z gotowych, wcześniej przygotowanych Wzorów Tatuatora udostępnionych w Mediach Społecznościowych.
- Sesja tatuatorska wykonywana jest na podstawie autorskiego Wzoru tatuażu stworzonego przez wybranego przez Klienta Tatuatora albo Wolnego wzoru. Istnieje możliwość wykonania tatuażu na podstawie projektu/zdjęcia dostarczonego przez Klienta, w takim przypadku Studio odbierze od Klienta oświadczenie, że posiada on majątkowe prawa autorskie do wykorzystania projektu/zdjęcia, jak również, że projekt/zdjęcie nie narusza praw autorskich osobistych lub majątkowych osób trzecich, w tym także prawa do wizerunku oraz dóbr osobistych osób trzecich i jest wolne od jakichkolwiek obciążeń lub ograniczeń o charakterze rzeczowym lub obligacyjnym oraz wad prawnych i fizycznych. W przypadku, gdy udostępniony przez Klienta projekt/zdjęcie, wbrew zapewnieniu Klienta, naruszać będą prawa osób trzecich, Klient zobowiąże się do zwrotu na rzecz Studia wszelkich kosztów, szkód, strat, nie wyłączając kosztów obsługi prawnej, które Studio z tego tytułu poniesie.
- Czas potrzebny na projektowanie Wzoru tatuażu i wprowadzenie do niego zmian zalicza się na poczet czasu Sesji tatuatorskiej.
- Wzór tatuażu jest przedstawiany Klientowi do akceptacji w dniu Sesji tatuatorskiej.
- Tatuaż jest wyceniany i wykonywany po zaakceptowaniu przez Klienta Wzoru tatuażu w całości.
- W przypadku niezaakceptowania Wstępnego wzoru tatuażu i/lub Wzoru tatuażu przez Klienta, pomimo korekty wzoru Studio zatrzymuje zadatek na poczet czasu poświęconego przez Tatuatora na projektowanie.
- W przypadku wprowadzania zmian do Wzoru tatuażu po jego akceptacji przez Klienta, Klient zobowiązany jest do uiszczenia Opłaty projektowej w wysokości ustalonej przez Tatuatora i uzależnionej od charakteru i zakresu zmian. Opłata projektowa nie ulega zaliczeniu na poczet Wynagrodzenia za Sesje tatuatorską.
§7 CENNIK PIERCINGU
Wynagrodzenie za Piercing jest stałe i zależy od rodzaju przekłucia. Pełen cennik za Piercingu jest dostępny na stronie internetowej Studia, IG: @lunatyk_studio lub po kontakcie mailowym na [email protected]
§8 PRZECIWWSKAZANIA DO WYKONANIA USŁUGI TATUAŻU I PIERCINGU
- Świadczone przez Studio Usługi polegające na wykonywaniu Tatuażu i Piercingu można uznać za inwazyjne, w związku z czym Studio rekomenduje każdorazową konsultacje z lekarzem przed dokonaniem Wstępnej rezerwacji terminu Usługi, szczególnie w przypadku zaobserwowania u siebie przeciwskazań względnych. Natomiast w przypadku zaobserwowania przeciwwskazań bezwzględnych nie rezerwowania terminu, a w przypadku przeciwwskazań czasowych wstrzymaniem się z rezerwacją terminu do czasu ich ustąpienia.
- Studio informuje, że przeciwwskazania do wykonania Usługi możemy podzielić na:
1 ) przeciwwskazania bezwzględne – wykonanie Usługi jest całkowicie zabronione:
2 ) przeciwwskazania względne – wykonanie Usługi wymaga indywidualnej oceny oraz zgody lekarza:
3 ) przeciwwskazania czasowe – Usługa może zostać wykonany po ustąpieniu przeszkody.
- Tatuaż nie może zostać wykonany jeśli Klient zaobserwował u siebie jakiekolwiek bezwzględne przeciwskazanie:
1 ) alergia na składniki barwników – potwierdzona reakcja alergiczna na pigmenty używane w tatuażu, Klient może się zapoznać z używanymi Pigmentami i och składem;
2 ) aktywne infekcje skórne – np. liszajec zakaźny, opryszczka, grzybica;
3 ) choroby autoimmunologiczne skóry w fazie aktywnej – np. łuszczyca, toczeń rumieniowaty;
4 ) zaburzenia krzepnięcia krwi – np. hemofilia, stosowanie leków przeciwzakrzepowych;
5 ) nowotwory skóry – podejrzenie lub potwierdzenie obecności zmian nowotworowych w miejscu planowanego tatuażu;
6 ) ciąża i karmienie piersią – potencjalne ryzyko reakcji na pigment lub infekcji;
7 ) ciężkie alergie kontaktowe – np. na lateks lub substancje dezynfekcyjne stosowane podczas zabiegu;
8 ) nieuregulowana cukrzyca – zwiększone ryzyko infekcji i problemów z gojeniem się skóry;
9 ) zakażenia ogólnoustrojowe – np. HIV, WZW typu B i C, w szczególności w przypadku braku kontroli medycznej;
10 ) epilepsja – ryzyko wystąpienia napadu podczas zabiegu.
- Tatuaż może zostać wykonany po ocenie i za zgodą lekarza w przypadku występowania jakiegokolwiek przeciwwskazania względnego:
1 ) choroby autoimmunologiczne w remisji – np. łuszczyca, jeśli zmiany skórne nie są aktywne;
2 ) alergie skórne – mogą wymagać testu na obecność uczulenia na Pigment;
3 ) zaburzenia hormonalne – np. nieuregulowana tarczyca, które mogą wpływać na proces gojenia;
4 ) przebyte infekcje wirusowe – np. opryszczka (ryzyko nawrotu w miejscu tatuażu);
5 ) leki immunosupresyjne lub sterydowe – osłabienie układu odpornościowego zwiększa ryzyko powikłań;
6 ) bliznowce i skłonność do tworzenia blizn przerostowych – większe ryzyko nieprawidłowego gojenia.
- Tatuaż nie może zostać wykonany aż do czasu ustąpienia tymczasowego przeciwwskazania:
1 ) infekcje wirusowe i bakteryjne – np. przeziębienie, grypa, angina;
2 ) świeże oparzenia lub uszkodzenia skóry, w tym opalenizna – miejsce tatuażu musi być całkowicie zagojone;
3 ) stosowanie antybiotyków – należy odczekać co najmniej 2 tygodnie po zakończeniu kuracji;
4 ) niedawno przeprowadzone zabiegi kosmetyczne – np. depilacja laserowa, peelingi chemiczne (minimum 2–4 tygodnie przerwy);
5 ) stany zapalne skóry – np. egzema w miejscu planowanego tatuażu;
6 ) ciąża lub karmienie piersią – tatuaż możliwy po zakończeniu karmienia i stabilizacji organizmu.
- Piercing nie może zostać wykonany, jeśli Klient zaobserwował u siebie jakiekolwiek przeciwwskazanie bezwzględne:
1 ) alergia na materiały używane do piercingu – np. stal chirurgiczna, tytan, nikiel;
2 ) aktywne infekcje skóry w miejscu planowanego przekłucia – np. liszajec zakaźny, opryszczka, grzybica;
3 ) choroby autoimmunologiczne skóry w fazie aktywnej – np. łuszczyca, toczeń rumieniowaty;
4 ) zaburzenia krzepnięcia krwi – np. hemofilia, stosowanie leków przeciwzakrzepowych;
5 ) nowotwory skóry – podejrzenie lub potwierdzenie obecności zmian nowotworowych w miejscu planowanego piercingu;
6 ) ciężkie alergie kontaktowe – np. na lateks lub substancje dezynfekcyjne stosowane podczas zabiegu;
7 ) nieuregulowana cukrzyca – zwiększone ryzyko infekcji i problemów z gojeniem się skóry;
8 ) zakażenia ogólnoustrojowe – np. HIV, WZW typu B i C, w szczególności w przypadku braku kontroli medycznej;
9 ) epilepsja – ryzyko wystąpienia napadu podczas zabiegu;
10 ) ciąża i karmienie piersią – potencjalne ryzyko reakcji na materiały lub infekcji.
- Piercing może zostać wykonany po ocenie i za zgodą lekarza w przypadku występowania jakiegokolwiek przeciwwskazania względnego:
1 ) choroby autoimmunologiczne w remisji – np. łuszczyca, jeśli zmiany skórne nie są aktywne;
2 ) alergie skórne – mogą wymagać testu na obecność uczulenia na materiały używane do piercingu;
3 ) zaburzenia hormonalne – np. nieuregulowana tarczyca, które mogą wpływać na proces gojenia;
4 ) przebyte infekcje wirusowe – np. opryszczka (ryzyko nawrotu w miejscu piercingu);
5 ) leki immunosupresyjne lub sterydowe – osłabienie układu odpornościowego zwiększa ryzyko powikłań;
6 ) skłonność do bliznowców lub keloidów – większe ryzyko nieprawidłowego gojenia.
- Piercing nie może zostać wykonany aż do czasu ustąpienia tymczasowego przeciwwskazania:
1 ) infekcje wirusowe i bakteryjne – np. przeziębienie, grypa, angina;
2 ) świeże oparzenia lub uszkodzenia skóry w miejscu planowanego przekłucia – skóra musi być całkowicie zagojona;
3 ) stosowanie antybiotyków – należy odczekać co najmniej 2 tygodnie po zakończeniu kuracji;
4 ) niedawno przeprowadzone zabiegi kosmetyczne – np. depilacja laserowa, peelingi chemiczne (minimum 2–4 tygodnie przerwy);
5 ) stany zapalne skóry – np. egzema w miejscu planowanego piercingu;
6 ) ciąża lub karmienie piersią – piercing możliwy po zakończeniu karmienia i stabilizacji organizmu.
- Wstępna rezerwacja terminu przez Klienta jest równoznaczna z tym, że Klient zapoznał się z powyższą listą przeciwwskazań i potwierdza, że żadne z nich nie występuje w jego przypadku. Klient zobowiązuje się również do poinformowania Studia o jakichkolwiek zmianach swojego stanu zdrowia, które mogłyby stanowić przeciwwskazanie do wykonania Tatuażu lub/i Piercingu celem odwołania lub zmiany terminu Rezerwacji Usługi.
§9 MOŻLIWE SKUTKI UBOCZNE I POWIKŁANIA PO USŁUDZE TATUAŻU I PIERCINGU
- Pomimo dochowania najwyższej staranności i utrzymywania wysokich standardów sanitarnych podczas wykonywania Usługi, Klient powinien być świadomy, że wykonanie Tatuażu i/lub Piercingu może wiązać się z wystąpieniem skutków ubocznych i/albo powikłań opisanych poniżej.
- Skutki uboczne są to przewidywane i zazwyczaj naturalne reakcje organizmu na Usługę, są one tymczasowe i najczęściej nie wymagają interwencji medycznej. Możliwe skutki uboczne w Tatuażu to:
1 ) zaczerwienienie i obrzęk w miejscu wykonania Usługi, które ustępują w ciągu kilku dni,
2 ) lekki ból lub dyskomfort w trakcie gojenia,
3 ) strupki i łuszczenie naskórka w trakcie regeneracji skóry.
- Powikłania – to nieprzewidziane i niepożądane następstwa wykonania Usługi, które mogą wymagać pomocy medycznej. Klient może doświadczyć następujących powikłań po wykonaniu Tatuażu:
1 ) Powikłania uznawane za częste:
a ) wynaczynienia krwi – niewielkie krwawienie z uszkodzonych naczyń w trakcie zabiegu;
b ) obrzęk w miejscu wykonania tatuażu – utrzymujący się do 3 dni, związany z podrażnieniem tkanek;
c ) stan zapalny – miejscowy, czasami towarzyszy mu stan podgorączkowy;
d ) zmiana koloru pigmentu – spowodowana procesami gojenia, reakcją skóry lub wpływem promieni UV;
e ) infekcja bakteryjna – najczęściej wynik zaniedbań higieny w okresie gojenia, np. zapalenie mieszków włosowych.
2 ) Powikłania rzadkie (występujące u niewielkiej liczby osób):
a.a ) alergia kontaktowa na barwnik – reakcja alergiczna na składniki Pigmentu;
a.b ) reakcja fitotoksyczna – zwiększona wrażliwość skóry na promieniowanie świetlne w miejscu tatuażu;
a.c ) migracja Pigmentu – przemieszczanie się barwnika poza obszar tatuażu z powodu reakcji immunologicznej;
a.d ) blizny przerostowe i bliznowce – u osób predysponowanych do nadmiernego tworzenia blizn;
a.e ) infekcja wirusowa – np. opryszczka w miejscu tatuażu, jeśli układ odpornościowy jest osłabiony;
a.f ) objaw Köbnera – wykonany tatuaż może wywołać objawy chorób skóry o podłożu immunologicznym, takich jak łuszczyca.
3 ) Powikłania bardzo rzadkie (wyjątkowe sytuacje, wymagające szczególnej uwagi):
a ) ziarniniaki – guzki w tkance podskórnej, będące reakcją organizmu na drobinki Pigmentu jako ciało obce;
b ) nasilenie lub wznowienie chorób przewlekłych – związane z osłabieniem układu immunologicznego;
c ) atrofia mięśni – możliwa w wyniku infekcji głębokich lub nieprawidłowej pielęgnacji;
d ) sepsa – w wyniku ciężkiej infekcji bakteryjnej, jeśli nie zostanie w porę podjęte leczenie;
e ) reakcje anafilaktyczne – na użyte środki chemiczne (np. pigmenty, środki do pielęgnacji);
f ) nowotworzenie skóry w miejscu tatuażu – (hipotetyczne, brak jednoznacznych dowodów naukowych, jednak teoretyczne ryzyko związane z reakcją na pigmenty).
g ) tromboflebitis – zapalenie żył powierzchownych w wyniku uszkodzenia naczyń podczas tatuażu.
- Możliwe skutki uboczne w Piercingu to:
1 ) zaczerwienienie i obrzęk w miejscu wykonania Usługi, które ustępują w ciągu kilku dni (do 7 dni);
2 ) lekki ból lub dyskomfort w trakcie gojenia;
3 ) wydzielina z rany oraz delikatne strupki w trakcie procesu regeneracji.
- Klient może doświadczyć następujących powikłań po Piercingu:
1 ) Powikłania uznawane za częste:
a ) wynaczynienia krwi – niewielkie krwawienie z uszkodzonych naczyń w trakcie zabiegu;
b ) obrzęk w miejscu przekłucia – utrzymujący się do 7 dni;
c ) stan zapalny – miejscowy, czasami towarzyszy mu stan podgorączkowy;
d ) infekcja bakteryjna – najczęściej wynikająca z zaniedbań higienicznych w okresie gojenia.
2 ) Powikłania rzadkie:
a ) alergia kontaktowa – reakcja alergiczna na materiał, z którego wykonano kolczyk;
b ) migracja (odrzucenie) kolczyka – szczególnie w przypadku dermali i mikrodermali;
c ) blizny przerostowe i bliznowce – u osób predysponowanych do nadmiernego tworzenia blizn;
d ) infekcja wirusowa – np. opryszczka w miejscu przekłucia w wyniku osłabienia układu odpornościowego;
e ) cofające się dziąsła lub uszkodzenie szkliwa – w przypadku kolczyków zlokalizowanych w jamie ustnej.
3 ) Powikłania bardzo rzadkie:
a ) ziarniniaki – guzki w tkance podskórnej, będące reakcją organizmu na ciało obce (kolczyk);
b ) sepsa – w wyniku ciężkiej infekcji bakteryjnej, jeśli nie zostanie w porę podjęte leczenie;
c ) reakcje anafilaktyczne – na użyte środki chemiczne lub materiały kolczyków.
- W przypadku zaobserwowania u siebie skutków ubocznych i/lub powikłań Klient powinien niezwłocznie poinformować Studio i skontaktować się z lekarzem celem uzyskania pomocy medycznej, do świadczenia której Studio nie jest uprawnione.
- W przypadku zaobserwowania u siebie skutków ubocznych i/lub powikłań Klient powinien niezwłocznie poinformować Studio i skontaktować się z lekarzem celem uzyskania pomocy medycznej, do świadczenia której Studio nie jest uprawnione.
§10 PRZYGOTOWANIE DO USŁUGI
- W trosce o bezpieczeństwo Klientów wykonanie każdej Usługi w Studiu poprzedzone jest m.in.: przeprowadzeniem kwalifikacji do Usługi wykluczających wystąpienie przeciwwskazań do wykonania Usługi wskazanych w § 8. Regulaminu przez wypełnienie ankiety zdrowotnej, odebraniem od Klienta zgody na Usługę i niezbędnych oświadczeń, jak również pouczeniem o zasadach pielęgnacji po usługowej.
- Klient zobowiązuje się do udzielenia personelowi Studia odpowiedzi zgodnych ze stanem faktycznym.
- Przed wykonaniem Tatuażu Klientowi przysługuje prawo zapoznania się z informacjami zamieszczonymi na opakowaniach Pigmentów używanych do wykonania Tatuażu.
- Studio nie ponosi odpowiedzialności za powikłania po usługowe lub działanie niepożądane stosowanych preparatów, jeśli nastąpią w konsekwencji zatajenia informacji o stanie zdrowia przez Klienta.
- Studio zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Usługi, jeśli członek personelu Studia przeprowadzający wywiad stwierdzi istnienie przeciwwskazań do jego wykonania.
§11 ZGODA NA USŁUGĘ
- Z zastrzeżeniem innych postanowień niniejszego Regulaminu, warunkiem wykonania przez Studio Usługi jest wyrażenie przez Klienta pisemnej zgody na Usługę na formularzu stosowanym przez Studio. Wyrażenie pisemnej zgody wymagane jest przed wykonaniem każdej Usługi.
- Zgodę na Usługę może wyrazić Klient pełnoletni, posiadający pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych.
- Studio nie wykonuje Usług Tatuażu osobom niepełnoletnim, a Usługi Piercingu osobom niepełnoletnim poniżej 9 roku życia i więcej, w zależności od rodzaju przekłucia:
1 ) od 9 roku życia można za zgodą Opiekuna prawnego wykonać klasyczne loby;
2 ) od 14 roku życia można za zgodą Opiekuna prawnego wykonać upper lobes;
3 ) od 15 roku życia można za zgodą Opiekuna prawnego wykonać helix, conch;
4 ) od 16 roku życia można za zgodą Opiekuna prawnego wykonać wszystkie przekłucia oprócz przekłuć intymnych.
- W przypadku Klientów, którzy ukończyli 13 rok życia – formularz zgody na Usługę powinien zostać podpisany zarówno przez niepełnoletniego Klienta jak i jego Opiekuna prawnego, poniżej przez Opiekuna prawnego.
- W przypadku Klientów niepełnoletnich podczas każdej wizyty wymagana jest obecność jego Opiekuna prawnego. W uzasadnionych przypadkach przewidzianych prawem może pojawić się konieczność udzielenia zgody przez oboje rodziców.
§12 ODMOWA WYKONANIA USŁUGI
Studio zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania Usługi w następujących przypadkach:
1 ) gdy Klient nie wyraził zgody na wykonanie Usługi lub zgoda nie została udzielona w sposób prawidłowy, tj. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
2 ) jeżeli stan Klienta wskazuje na spożycie alkoholu, środków odurzających lub innych środków, które mogłyby w ocenie personelu Studia wpłynąć na wystąpienie ewentualnych powikłań w związku z wykonywaną Usługą lub uniemożliwić lub utrudnić wykonanie Usługi;
3 ) jeżeli w ocenie personelu Studia Klient nie kwalifikuje się do wykonania danej Usługi, w tym w szczególności z uwagi na wystąpienie przeciwwskazań do wykonania Usługi wskazanych w § 8 Regulaminu;
4 ) jeżeli Klient nie wyrazi zgody na czynności, których podjęcie jest konieczne do prawidłowego wykonania Usługi, w tym w szczególności odmówi udzielenia informacji lub nie udzieli niezbędnych informacji koniecznych do prawidłowego wykonania Usługi przez Studio, bądź nie wypełni wszystkich stosowanych i wymaganych formularzy w Studiu;
5 ) Klient nie wpłacił zadatku zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, przez co nie doszło do Rezerwacji terminu;
6 ) Klient nie stosuje się do zasad zachowania bezpieczeństwa wskazanych w § 20 i § 21 Regulaminu.
§13 PŁATNOŚCI
- Klient ma możliwość płatności za Usługi w Studiu gotówką, przelewem bankowym
i Voucherem.
- Zadatek należy uiścić według zasad wskazanych w § 3 Regulaminu.
- Usługi są wyceniane zgodnie z zasadami wskazanymi w § 5 Regulaminu.
§14 VOUCHERY
- Studio prowadzi sprzedaż Voucherów na Usługi o dowolnej wartości.
- Voucher jest dokumentem wystawionym przez Studio umożliwiającym realizację wybranych Usług w Studiu albo umożliwiającym płatność za Usługę świadczoną przez Studio zgodnie z obowiązującym Regulaminem i wartością posiadanego Vouchera, a znajdującą się w aktualnej ofercie Studia.
- Voucher jest wydawany w formie elektronicznego zaproszenia na okaziciela lub w formie fizycznej.
- Voucher zawiera: odpowiednią do wykorzystania kwotę, numer i termin ważności. Voucher może zawierać również opis sposobu jego realizacji.
- Wszelkie manipulacje/zmiany w treści Vouchera w tym skreślenia, przekreślenia, uzupełnienia, dopiski powodują, że Voucher traci ważność.
- Voucher można nabyć w sklepie w studiu w formie fizycznej lub w formie elektronicznej kontaktując się pod adresem [email protected]
- W przypadku kupna Vouchera na odległość Klientowi jest dostarczany Voucher w postaci elektronicznej, na wskazany przez niego adres mailowy.
- W przypadku nabycia Vouchera na odległość Klientowi przysługuje 14-sto dniowe prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość opisane w § 15 Regulaminu, po upływie terminu do odstąpienia od umowy Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
- W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia Studio dezaktywuje dostarczony Klientowi Voucher.
- Voucher ważny jest przez 12 miesięcy liczonych od dnia jego wystawienia – w tym okresie należy skorzystać z Usług na podstawie zakupionego Vouchera. Po upływie terminu ważności, Voucher traci ważność, a posiadacz Vouchera traci wynikające z niego uprawnienia. W przypadku niezrealizowania Vouchera przez jego posiadacza lub chęci skorzystania z niego po terminie ważności Vouchera, jego posiadaczowi nie przysługują żadne prawa z tytułu posiadania Vouchera, nie może on też rościć sobie prawa do rekompensaty lub zwrotu opłaty za Voucher.
- W sytuacji, gdy wartość Vouchera jest wyższa niż wartość realizowanej z jego wykorzystaniem Usługi, powstała nadwyżka nie podlega zwrotowi.
- Klient może dopłacić do Vouchera w sytuacji, gdy wartość Usług, z których chce skorzystać przekracza wartość wskazaną na Voucherze.
- Voucher może być wykorzystany podczas jednej wizyty / jednych zakupów. Po upływie terminu ważności Vouchera, niewykorzystana wartość Vouchera przepada.
- Umawianie Usługi odbywa się na zasadach wskazanych w § 2 i § 3 Regulaminu, przy czym Klient powinien poinformować, że korzysta z Vouchera i wskazać termin ważności wykorzystywanego Vouchera.
- Udzielane rabaty, zniżki, promocje i Voucher nie łączą się.
- Warunkiem skorzystania z Vouchera jest przekazanie go w oryginale przed realizacją planowanej Usługi w recepcji Studia.
- W przypadku utraty lub zniszczenia Vouchera, Studio nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją.
- Studio nie ponosi odpowiedzialności za niedopuszczenie posiadacza Vouchera do wykonania wybranej Usługi, w przypadku stwierdzenia przez personel Studia przeciwwskazań do wykonania takiej Usługi.
- Usługa umawiana w ramach wykorzystania Vouchera, wymaga wpłaty zadatku na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, Usługa na której Klient nie pojawi się bez wcześniejszego odwołania Rezerwacji zgodnie z § 4 ust. 1 Regulaminu przepada, a Studio zatrzymuje zadatek na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
- Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zakupu Vouchera.
§15 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej poza Studiem w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Studio o swojej decyzji o odstąpieniu Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia złożonego drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected] lub pisemnie na adres Studia. Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik do Regulaminu. Skorzystanie z formularza jest jednak tylko zaleceniem, a jego niewykorzystanie w procesie odstąpienia od umowy nie stanowi o nieważności odstąpienia.
- Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy na Usługę, aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
§16 SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W przypadku odstąpienia od umowy Studio zwraca Klientowi niezwłocznie wszystkie otrzymane płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Studio o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Studio dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji.
§17 WYŁĄCZENIE PRAWA ODSTĄPIENIA
- Klient traci prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza Studiem jeśli Usługa została wykonana przez Studio, w tym jeśli została wykonana przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, Klient traci prawo do odstąpienia od umowy zawartej ze Studiem.
- Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy na wykonanie tatuażu zawartej poza Studiem, którego Wzór jest tworzony przez Tatuatora na zamówienie Klienta według jego indywidualnych preferencji (na podstawie opisu lub referencji Klienta dostarczonych Tatuatorowi).
§18 REKLAMACJE
- Klientowi przysługuje prawo do reklamacji Usługi, która powinna zostać przez Klienta zgłoszona niezwłocznie po odkryciu wady fizycznej bądź prawnej przedmiotu wykonanej Usługi.
- Klient ma prawo żądać zwrotu całości lub części kosztów Usługi albo wykonania nieodpłatnych poprawek.
- Reklamację należy złożyć na piśmie, osobiście w Studiu lub listem poleconym.
- Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Studio wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
- Studio ma 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji Klienta.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Studio spełni żądania Klienta.
- Studio ma prawo do nieuznania reklamacji Klienta. W przypadku odpowiedzi odmownej, Klient ma prawo odwołać się od decyzji Studia w ciągu 14 dni kalendarzowych. Na rozpatrzenie odwołania Studio ma 14 dni kalendarzowych.
- Studio nie ponosi odpowiedzialności za powikłania, które wystąpią po poprawnie przeprowadzonej Usłudze, poprzedzonej kwalifikacją do Usługi, pouczeniami o przeciwwskazaniach i możliwych powikłaniach, jak również odebraniem od Klienta zgody na Usługę, jeśli podczas kwalifikacji nie stwierdzono przeciwwskazań do wykonania Usługi.
- Studio nie ponosi odpowiedzialności za powikłania powstałe w wyniku nieprzestrzegania przez Klienta zaleceń po usługowych.
- Wzór formularza reklamacji usługi stanowi załącznik do Regulaminu. Skorzystanie z formularza jest jednak tylko zaleceniem, a jego niewykorzystanie w procesie reklamacji nie stanowi o nieważności reklamacji.
§19 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Studio wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z wykonana Usługą na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Wszelkie spory związane z Usługami świadczonymi przez Studio będą rozstrzygane przez sądy powszechne, a prawem właściwym jest prawo polskie.
- Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
1 ) http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
2 ) http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
3 ) http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Istnieje również możliwość skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), która dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
§20 STANDARDY HIGIENICZNE STUDIA
- Studio ściśle przestrzega wymogów sanitarnych zalecanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego oraz wytycznych Ministerstwa Zdrowia w zakresie utrzymania porządku i higieny w Studiu, przygotowania stanowiska na którym będzie wykonywana Usługa, obowiązku dezynfekcji powierzchni w Studiu, jak również stosuje procedury właściwe do postępowania z odpadami medycznymi (odpadami, które powstają w trakcie wykonywania Usług podczas których dochodzi do przerwania ciągłości tkanki).
- Stanowiska przeznaczone do wykonania Usługi i urządzenia wykorzystywane podczas Usługi są każdorazowo dezynfekowane i zabezpieczane jednorazową folią, która jest usuwana po każdej Usłudze.
- Narzędzia używane do wykonania Usługi są jednorazowe lub poddawane sterylizacji.
§21 PRZEPISY PORZĄDKOWE
- Każdy Klient korzystający z Usług Studia zobowiązany jest do przestrzegania zapisów wynikających z niniejszego Regulaminu.
- Każdorazowo aktualny i ujednolicony tekst Regulaminu, obejmujący wszelkie dotychczasowe zmiany jego treści, dostępny jest przy zapisie na Usługę i w Recepcji Studia.
- Korzystając z Usług Studia Klient ma obowiązek w szczególności:
1 ) posiadania ważnych dokumentów pozwalających na zidentyfikowanie jego tożsamości;
2 ) przestrzegania zakazu wnoszenia i spożywania na terenie Studia napojów alkoholowych, środków odurzających, palenia wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych oraz innych substancji, które mogłyby zagrażać życiu lub zdrowiu Klienta, lub też powodować lub zwiększać ryzyko powikłań zarówno podczas, jak i po Usłudze;
3 ) na czas trwania Usługi pozostawić swoje ubrania w miejscu do tego wyznaczonym w Studiu, a przedmioty wartościowe i pieniądze zabrać ze sobą pod rygorem braku odpowiedzialności Studia za rzeczy, przedmioty wartościowe i pieniądze pozostawione bez nadzoru. Zaleca się pozostawienie wartościowych rzeczy w domu;
4 ) na czas wykonywania Usługi Klient zobowiązany jest wyłączyć wszystkie urządzenia elektroniczne, w tym w szczególności telefon komórkowy;
5 ) poszanowania mienia będącego własnością Studia wykonującego Usługi, szkody powstałe z winy Klienta zostaną usunięte na jego koszt;
6 ) zachowania czystości w miejscach, z których korzysta;
7 ) przestrzegania zaleceń personelu Studia;
8 ) przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz przepisów przeciwpożarowych.
- Klienci Studia nie mogą:
1 ) samowolnie korzystać ze sprzętów i narzędzi służących do realizacji Usługi;
2 ) samodzielnie uruchamiać i wyłączać sprzętu;
3 ) wchodzić do pomieszczeń, w których realizowane są Usługi bez zgody personelu Studia.
§22 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Dawid Szubert prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Dawid Szubert z siedzibą przy ul. Miłobędzka nr 17, 02-634 Warszawa, NIP: 5223084456, REGON: 366623720, BDO: 000572815 , adres do doręczeń: ul. Miłobędzka nr 17, 02-634 Warszawa, e-mail: [email protected].
- Studio przetwarza dane osobowe Klientów m.in. w celu realizacji umów i wykonania Usług na zasadach wskazanych w Polityce prywatności.
§23 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Każdy Klient korzystający z Usług Studia zobowiązany jest do przestrzegania zapisów wynikających z niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz inne przepisy powszechnie obowiązujące. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonywania zobowiązań związanych z daną Usługą będą rozstrzygane przez sąd właściwy, zgodnie z właściwością wskazaną w kodeksie postępowania cywilnego.
- Studio zastrzega sobie prawo do dokonania modyfikacji postanowień niniejszego Regulaminu, z zastrzeżeniem, iż wprowadzone zmiany nie będą naruszały praw nabytych przez Klientów przed wejściem w życie zmian niniejszego Regulaminu.
- Każdorazowo aktualny i ujednolicony tekst Regulaminu, obejmujący jego wszelkie dotychczasowe zmiany jego treści, dostępny jest przy zapisie na Usługę i na stronie Studia.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 22 grudnia 2024 r.
Przetwarzanie danych osobowych
Klient wpłacając zadatek lub poddając się zabiegowi bez zadatku wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji usługi wykonania tatuażu zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Ne 133, poz 883). Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony osób fizycznych w z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1).
Załączniki do Regulaminu:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy zawartej ze Studiem)
Adresat:
Dawid Szubert prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Dawid Szubert z siedzibą przy ul. Miłobędzka nr 17, 02-634 Warszawa, NIP: 5223084456, REGON: 366623720, BDO: 000572815 , adres do doręczeń: ul. Miłobędzka nr 17, 02-634 Warszawa, e-mail: [email protected].
Ja _______ [imię, nazwisko] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży Vouchera/ o świadczenie usługi tatuażu / inne _______ [wybrać właściwe].
- Data zawarcia umowy: _______.
- Imię i nazwisko konsumenta: _______.
- Adres konsumenta: _______.
- Data odstąpienia: _______.
Podpis konsumenta.
REKLAMACJA USŁUGI
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci zareklamowania usługi wykonanej w Studiu)
Adresat:
Dawid Szubert prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Dawid Szubert z siedzibą przy ul. Miłobędzka nr 17, 02-634 Warszawa, NIP: 5223084456, REGON: 366623720, BDO: 000572815 , adres do doręczeń: ul. Miłobędzka nr 17, 02-634 Warszawa, e-mail: [email protected].
Niniejszym zawiadamiam, iż wykonana w dniu_______ przez tatuatora/piercera ________ [wpisać imię, nazwisko tatuatora/piercera który wykonał usługę], który wykonał w Studiu Lunatyk pracownia tatuażu Usługę polegającą na wykonaniu tatuażu / piercingu została wykonana wadliwie.
Wada polega na _______ [proszę dokładnie opisać na czym polega wykryta wada]. Wada została stwierdzona w dniu _______.
Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
1 ) nieodpłatnej naprawy usługi;
2 ) obniżenia ceny usługi o kwotę _______ PLN;
3 ) zwrot ceny zapłaconej za usługę;
4 ) inne roszczenie [proszę opisać swoje roszczenie]*
Proszę o zwrot podanej kwoty na konto / przekazem pocztowym na mój adres _______ [uzupełnić].
- Data zawarcia umowy: _______.
- Imię i nazwisko konsumenta: _______.
- Adres konsumenta: _______.
Podpis konsumenta.